Przykro nam, ale strona wymaga włączonej obsługi JavaScript.
burmistrz Giżycka, Wojciech Karol Iwaszkiewicz
Właśnie otrzymaliśmy oficjalne dane dotyczące jednej z większych w historii Giżycka akcji promocyjnych – Orange Kina Letniego. Przypomnę, że w tym roku dołączyliśmy w tym projekcie do Sopotu i Zakopanego poszerzając tym samym działalność festiwalu poza morzem i górami – o jeziora. Inwestując nieco ponad 150 tys. PLN otrzymaliśmy produkt, w którym wartość kampanii promocyjno – reklamowej przekroczyła 6 mln PLN! Pamiętam, że niektórzy przeliczali wartość przedsięwzięcia na jeden leżak (sic! 🙂 ), zapominając, że festiwal filmowy jest tylko nośnikiem całej akcji. Według oficjalnych danych widownia całego przedsięwzięcia przekroczyła 120 tys. widzów. W Sopocie i Zakopanem, gdzie seanse odbywały się 7 dni w tygodniu imprezę odwiedziło odpowiednio: ponad 60 tys. i ponad 50 tys. widzów. U nas przy repertuarze 2-dniowym: ponad 10 tys., co jest również wynikiem bardzo dobrym!
Inne najważniejsze dane:
Poniżej krótkie podsumowanie w formie prezentacji. Zapraszam do obejrzenia.
Szczególną osobliwością tegorocznej edycji okazał się pokaz „Miasta 44” zorganizowany wyjątkowo w twierdzy Boyen i połączony z przygotowaną przez nas inscenizacją Powstania Warszawskiego, który zgromadził prawie tysięczną widownię; co było chyba najlepszym wynikiem tegorocznej edycji.
Już teraz wszystkich miłośników kina zapraszamy na kolejną edycję najdłuższego wakacyjnego festiwalu filmowego, Operator obiecuje jeszcze więcej filmowych atrakcji. A tak zakończyliśmy tegoroczną edycję w Ekomarinie…, na którym było ok. 700 widzów! A przecież to już koniec sierpnia. Ale nie martwmy się. Wakacje już za pół roku… 🙂